Retour zenden

Als een kledingstuk u niet past of bevalt, kunt u ons de goederen altijd binnen 30 DAGEN na ontvangst probleemloos terugzenden.

U kunt de goederen gratis terugsturen met de bijgevoegde UPS-retournota. U kunt de gratis ophaling van uw retour aanvragen via het nummer 0900 2255 877 of op internet op www.ups.com. Op www.ups.com kunt U uw adresgegevens en de gewenste ophaaltijdstip opgeven.

Retouradres:
Hermes Fulfilment GmbH
c/o Wolford
Schillenbrink 4-6 - TOR 36
32584 Löhne
Deutschland
 

Creditnota

Nadat het geretourneerde artikel door ons is ontvangen, zullen wij de goederen controleren en de terugbetaling uitvoeren. De terugbetaling gebeurt binnen 2-4 weken na ontvangst van de retourzending.

Als u al betaald hebt, dan storten wij het bedrag terug op uw bankrekening, PayPal-rekening of creditkaart. Bij aankoop op factuur kunt u het factuurbedrag overeenkomstig verminderen.




Meeste gestelde vragen

  • HOE WEET IK DAT WOLFORD MIJN RETOURZENDING HEEFT ONTVANGEN?
    Bij ontvangst van uw retourzending sturen wij u een email naar het e-mailadres dat u heeft ingevoerd tijdens het bestelproces.
  • BIEDT U GRATIS VERZENDING VOOR RETOUREN AAN?
    Retourzendingen zijn altijd gratis in de Wolford Online Shop.
  • KUNT U ONDERGOED OF JUWELEN TERUGZENDEN?
    U kunt ondergoed en juwelen terugzenden, maar ze moeten in een ongedragen staat zijn.
  • WAAR KAN IK EEN KLACHT INDIENEN IN VERBAND MET PRODUCTIEFOUTEN?
    Indien, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontrole, producten die in de online boetiek zijn gekocht, onbevredigend dan kunt u deze items terug zenden met het bijgevoegde retourlabel en de retournota "klacht". Houd er rekening mee dat voor organisatorische redenen alleen producten die bij Wolford Online of in de Online Outlet zijn gekocht, per post teruggestuurd kunnen worden. Als u uw producten in een winkel hebt gekocht, gebruikt u onze "Storefinder" om snel de locatie van de winkel te bepalen waar ze zijn gekocht en vraag u hier om een snelle omwisseling of terugbetaling.