Shopping cart

Verder winkelen

Uw winkelmand is leeg

Ga verder met winkelen

FAQ

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

U ontvangt een verzendmail met trackingnummer als uw bestelling is verzonden.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met informatie over de bezorgdatum. Via de link in deze e-mail kunt u de transportstatus van uw zending online volgen.

Als ik meerdere bestellingen opmaak, moet ik dan voor iedere bestelling verzendkosten betalen?

If you choose the "standard delivery" option the delivery is free above 50 €. Furthermore, once an order has been completed in the online shop it cannot be combined with another order.

Waarheen levert u?

We leveren naar iedere plaats in het land dat elke online winkel bedient. We kunnen helaas geen pakketten naar een land buiten het land van de online winkel leveren. Kijk in het betreffende land om de passende online winkel te vinden die in het land levert waar u een pakket wilt ontvangen om verwarring te voorkomen.

HOE KUNNEN WE U HELPEN?

Klantenservice:
Bel ons: 00800 10 088 001 Mar-Vrij: 8:00-20:00 - Zat: 9:00-12:00
Stuur ons een e-mail service.netherlands@wolford.biz