Retour zenden

Als een kledingstuk u niet past of bevalt, kunt u ons de goederen altijd binnen 30 DAGEN na ontvangst probleemloos terugzenden.

Retourneren van Classic Mask, Script Mask, Lace Mask, Classic Mask set: let wel dat onze mondkapjes om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd als het garantiezegel is verbroken.

Please note: All returned items must be in their original condition with all hangtags and labels attached. Final Sale items will not be accepted for return.

Retour instructies:

1) Leg de ingevulde retourbon en het product in het pakket (u kunt ons pakket opnieuw gebruiken)

2) Plak de reeds gefrankeerde retoursticker (bevindt zich in het pakket) zichtbaar aan de buitenkant op het pakket.

3) Sluit nu het pakket zodat het tijdens het transport niet wordt beschadigd.

4) Retourzending bij een postkantoor of het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint afgeven (deze vindt u op https://www.post.at/suche/standortsuche.php)

Indien er onverwachts toch geen retourbon in het pakket zit of u heeft hem per ongeluk weggegooid, neem dan contact op met onze klantenservice: service.netherlands@wolford.biz.

Voor het geval dat: stuur het retourpakket naar het volgende adres:

Wolford AG
E- Commerce
Meyer & Meyer Logistikzentrum Peine GmbH
Lehmkuhlenweg 84
31224 Peine

Deutschland

Creditnota

Nadat het geretourneerde artikel door ons is ontvangen, zullen wij de goederen controleren en de terugbetaling uitvoeren. De terugbetaling gebeurt binnen 2-4 weken na ontvangst van de retourzending.

Als u al betaald hebt, dan storten wij het bedrag terug op uw bankrekening, PayPal-rekening of creditkaart. Bij aankoop op factuur kunt u het factuurbedrag overeenkomstig verminderen.

 

 


 

 

 

Meeste gestelde vragen

 

  • HOE WEET IK DAT WOLFORD MIJN RETOURZENDING HEEFT ONTVANGEN?
    Bij ontvangst van uw retourzending sturen wij u een email naar het e-mailadres dat u heeft ingevoerd tijdens het bestelproces.
  • BIEDT U GRATIS VERZENDING VOOR RETOUREN AAN?
    Retourzendingen zijn altijd gratis in de Wolford Online Shop.
  • KUNT U ONDERGOED OF JUWELEN TERUGZENDEN?
    U kunt ondergoed en juwelen terugzenden, maar ze moeten in een ongedragen staat zijn.
  • WAAR KAN IK EEN KLACHT INDIENEN IN VERBAND MET PRODUCTIEFOUTEN?
    Indien, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontrole, producten die in de online boetiek zijn gekocht, onbevredigend dan kunt u deze items terug zenden met het bijgevoegde retourlabel en de retournota "klacht". Houd er rekening mee dat voor organisatorische redenen alleen producten die bij Wolford Online of in de Online Outlet zijn gekocht, per post teruggestuurd kunnen worden. Als u uw producten in een winkel hebt gekocht, gebruikt u onze "Storefinder" om snel de locatie van de winkel te bepalen waar ze zijn gekocht en vraag u hier om een snelle omwisseling of terugbetaling.